Rafał Jarosz

Od 16 lat wdraża zmiany i rozwiązania doskonalące współpracę na linii klient-firma . Współzałożyciel Customer-Heroes.com oraz profesjonalny wtykacz nosa. Prelegent i prowadzący podczas ponad 30 konferencji. Wyróżniony tytułem “Individual Industry Champion” w 2013, 2015 i 2016 przez portal ContactCenterWorld.com, zagościł również w zestawieniu “25 najważniejszych osób w branży Customer Care w Polsce 2016” oraz „25 najważniejszych osób w branży call center w Polsce – edycja 2017 opublikowanym przez CCNews.pl. Ma za sobą projekty w 40 organizacjach o zasięgu lokalnym i globalnym, obecnie uwikłany w działania na 4 kontynentach w ekosystemie globalnych start-up’ów. Na co dzień gawędziarz i dociekacz napędzany muzyką, czarem partnerki oraz energią swych latorośli.

  • Organizacja:Nieco już doświadczony menadżer, trener i konsultant - praktyk
Wstecz

Sesje