Olga Matyja

Od 7 lat zajmuje się obsługą klienta w handlu detalicznym, od ponad 5 lat w firmie JYSK Nordic. Współtworzyła i zarządza Centrum Obsługi Klienta JYSK w Polsce, które od kilku lat wielokanałowo obsługuje klientów sklepu internetowego i klientów sklepów stacjonarnych. Polskie Centrum Obsługi Klienta wchodzi w skład międzynarodowej organizacji Customer Service, skupiającej podobne działy zlokalizowane w 14-tu krajach. Przez cały czas uczestniczy w procesie doskonalenia procesów związanych z obsługą klienta zarówno lokalnie, jak i w grupie międzynarodowej. Kontakt i praca z ludźmi, możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji i podejmowania coraz to nowych wyzwań sprawiły, że praca stała się dla niej pasją. Z ogromnym optymizmem sobie coraz to nowsze cele i z wielką satysfakcją je realizuje.

  • Organizacja:Customer Service Manager, JYSK Nordic
Wstecz

Sesje