Katarzyna Anosowicz

Strateg lojalnościowy, projektant Customer Experience z 12letnim doświadczeniem w branży marketingu relacji. Projektowała programy lojalnościowe i strategię komunikacji  m.in. dla Toyota, Polkomtel, Cyfrowy Polsat, 5.10.15, zarządzała dostarczaniem strategii lojalnościowych dla dziesiątek małych i średnich przedsiębiorstw. Obecnie dba o doświadczenia klientów i orientację klientocentryczną w TVN Digital. Fanka Creative Business, zawsze na tropie poszukiwania i projektowania nowych propozycji wartości dla użytkowników i źródeł monetyzacji dla biznesu. Energię do pracy czerpie z własnych doświadczeń: studiów psychologii klinicznej i service design, zainteresowań teatrem postdramatycznym, sztukami perfomatywnymi, antropologią kulturową, psychoterapią systemową, oraz świetnych spotkań z ludźmi – na miejscu i w czasie dalekich podróży.

  • Organizacja:Head of Customer Experience, TVN Digital
Wstecz

Sesje