Elżbieta Gierczyńska

Związana z branżą ubezpieczeniową i firmą Aviva od 18 lat. Od 2008 do 2016 roku zgłębiała tajniki call center w obsłudze klienta oraz sprzedaży ubezpieczeń ogólnych przez telefon. Uważa, że ubezpieczenia są ważne a dla klienta powinny być proste i dawać mu wsparcie w trudnych życiowych sytuacjach. Lubi pracę z ludźmi a za stworzenie przyjaznego środowiska pracy otrzymała nagrodę główną w kategorii Manager Call Center 2012 (konkurs zorganizowany przez Institute for International Reaserch). Od stycznia tego roku pełni nową rolę Customer Championa i jest odpowiedzialna za stworzenie i implementację strategii zarządzania doświadczeniem i wiedzą o kliencie w Avivie. Jako osoba dynamiczna, w celu „wyciszenia” trenuje tai chi, by za chwilę nałożyć słuchawki na uszy z muzyką metalową.

  • Organizacja:Customer Champion, Aviva
Wstecz

Sesje