Aleksandra Jagiełło-Bono

Ekspert customer experience. Partner w CustomerMatters, polskiej firmy doradczej, która od 2013 roku promuje wśród swoich Klientów podejście do obsługi Klienta oparte na budowaniu pozytywnych doświadczeń w każdym punkcie styku, obniżaniu wysiłku Klienta w relacjach z firmą i dokładnego diagnozowania Podróży Klienta (Customer Journey). Uczy organizacje, jak zmiana postaw i doświadczeń Pracowników może zmienić poziom obsługi Klienta. Doradza, jak się za to zabrać i jakich narzędzi użyć, by skutecznie nauczyć Pracowników „myśleć Klientem”. Wraz z Zespołem CustomerMatters realizuje projekty z zakresu Customer Experience w firmach wielu branż, m.in.: ubezpieczeniowej, bankowej, telekomunikacyjnej, energetycznej czy handlu detalicznego. Wcześniej związana z telekomunikacją i bankowością (1999-2012). Ukończyła Zarządzanie i Marketing w Szkole Głównej Handlowej. Doświadczony konsultant i trener w obszarze Customer-centricity, Employee i Customer Experience. Wcześniej związana z bankowością (1999-2014) w obszarach: wsparcia sprzedaży oraz zarządzania wynagrodzeniami i benefitami. Prywatnie mama dwóch córek, miłośniczka polskiej literatury i historii starożytnej.

  • Organizacja:Ekspert Customer Experience, Partner w CustomerMatters
Wstecz

Sesje