SESJA WARSZTATOWA: Let’s go on a Journey! Czyli przygotowujemy mapę podróży Klienta

Prelegentki: Aleksandra Jagiełło-Bono, Partner, CustomerMatters, Aleksandra Krzynówek, Konsultant, CustomerMatters

  • Po co firmie CJ?
    Jak wykorzystać „zrozumienie” podróży swoich Klientów w usprawnianiu procesów, komunikacji z Klientami i budowaniu nowych rozwiązań? Mikrointerakcje Klient-firma – czy to ważne i dlaczego CJ musi być „o drobiazgach”? Podczas tej części warsztatu dowiesz się, dlaczego potrzebujesz CJ!
  • Z czego składa się CJ?
    Kolejnym krokiem jest szczegółowe zapoznanie się z elementami CJ. Pierwszym z elementów jest poziom szczegółowości Mapy CJ – dlaczego jeśli robić CJ, to dokładnie? Następne elementy, na których wspólnie się skupimy to etapy,  czynności, punkty styku, potrzeby, mapa emocji (plamy emocji) – co tworzy mapę podróży Klienta, jak opisywać interakcje, jak zbierać informacje?
  • Jakie wyzwania stoją przed tworzącymi CJ?
    Zanim zaczniesz przygotowywać mapę CJ, zapoznaj się z wyzwaniami, jakie mogą stać przed Tobą. Pierwszym z wyzwań jest zaangażowanie jednostek w mapowanie CJ – CJ „buduje” cała firma. Dlaczego tak trudno zbudować dobrą mapę CJ – szukanie „tego prawdziwego” głosu Klienta?
  • Budujemy Mapę CJ!
    Przed Tobą wyzwanie, budowanie mapy CJ. Wspólnie skupimy się na podstawowych elementach mapy CJ i stworzymy przekładową mapę CJ w oparciu o zdobyte do tej pory doświadczenia. Przygotuj się na ciekawą i pełną wyzwań pracę!