PART 2: Reklamacje – Największe wyzwania prawne w praktyce (ciąg dalszy)

  • Rękojmia a gwarancja
  • Rękojmia – czy zawsze istnieje w umowach B2B
  • Gwarancja – kto jest gwarantem i jakie ma obowiązki
  • Jak wykorzystać rękojmię i gwarancję w umowach B2B
  • Skutki wykonania praw przez kupującego
  • Jak możemy skorzystać z orzeczeń sądów w sprawach reklamacji
  • Rezolucja ustawodawcza Parlamentu Europejskiego z dnia 6 lutego 2018 r. – omówienie rewolucyjnych zmian dotyczących sprzedaży w internecie na terenie UE i zakazu geoblokowania
  • Czy będzie obowiązek sprzedaży poza Polską
  • Czy przedsiębiorca będzie mógł odmiennie kształtować ceny
  • Kiedy będzie można wstrzymać dostawę towaru
  • Polubowne załatwienie reklamacji transgranicznej
  • Kto i w jaki sposób może zająć się reklamacją
  • W jaki sposób konsument może zrealizować uprawnienia reklamacyjne
  • Dyskusja

Małgorzata Krzyżowska, Adwokat, Aliant® Krzyżowska