PART 1: Kamień węgielny – Customer Experience

Mówi się, że „powinniśmy wykorzystać każdą skargę jako prezent” z którym się nie polemizuje. Doświadczenie pokazuje jednak, że w praktyce firm usługowych jest to dość niejednoznaczne. Na warsztacie m.in zaprezentujemy wyniki międzybranżowego badania CX Develor prowadzonego w krajach CEE, które wyraźnie pokazuje, iż poziom satysfakcji i lojalności klientów w różnych branżach jest znacznie mniejszy niż to co sądzą na ten temat decydenci w firmach. Warsztat będzie znakomitą okazją do wymiany doświadczeń oraz wypracowania pomysłów na przekraczanie oczekiwań Klienta w trudnym „Momencie Prawdy” jakim jest reklamacja. Zastanowimy się wspólnie, kiedy wystarczy wykazać empatię Klientowi, a kiedy naszym obowiązkiem jest rozłożenie przed nim „czerwonego dywanu”. Wszystko to w interaktywnej formie – inspirujące ćwiczenia, praca i dyskusje w podgrupach, quizy i inne niespodzianki.


  • Ciekawe badania
  • Najnowsze trendy
  • Inspirujące case study
  • Dyskusja moderowana

Bartek Wrzosek, Managing Director, DEVELOR Polska