O narracji, która angażuje Twojego klienta – siła zintegrowanych działań marketing-sprzedaż

Nowe technologie, social media wymuszają ofensywne zmiany w procesach sprzedażowych. Social selling to za mało. Konieczne jest wypracowanie zintegrowanej strategii sprzedażowo-marketingowej, gdzie storytelling jest jednym z bardziej skutecznych narzędzi. Na warsztacie dowiesz się w jaki sposób angażować w tworzenie rozwiązań nie tylko własne siły sprzedażowe, ale również Twojego klienta. Poznasz również siłę storytellingu, by zastosować go do skutecznej komunikacji swojej marki.

  • najnowsze raporty trendów w sprzedaży oraz zdefiniowanie wyzwań z tym związanych
  • case study skutecznej integracji działań marketing-sprzedaż
  • przykłady komunikacji marki/oferty, które angażują uwagę klientów
  • narzędzia do stworzenia własnych narracji do wykorzystania w codziennej pracy sprzedażowej

Angelika Chimkowska, Strateg, Niezależny Konsultant i Mówca