ETAP 4: Jakie wyzwania stoją przed tworzącymi CJ?

Część praktyczna: Jakie wyzwania stoją przed tworzącymi CJ?

  1. CLM to modny w ostatnich latach temat. Jak sprawić, by nie stał się przemijającą modą, ale rzeczywistą metodą pracy?
  2. Jak poznać prawdziwą perspektywę Klienta, tak by odzwierciedlić rzeczywistość a nie wewnętrzną procedurę?
  3. Jak wyłapać najbardziej kluczowe momenty tej podróży?
  4. Jak poradzić sobie ze zjawiskiem „silosowości w organizacjach”?
  5. Jak sprawić by CJM był sposobem pracy a nie martwym dokumentem?

Sesję poprowadzi:

Magdalena Macko, Dyrektor Departamentu Jakości, Bank Millennium

Część warsztatowa

  1. Zaangażowanie jednostek w mapowanie CJ – CJ „buduje” cała firma
  2. Dlaczego tak trudno zbudować dobrą CJ – szukanie „tego prawdziwego” głosu Klienta
  3. Jeśli już ją mamy – jak pracować z CJ?

Sesję poprowadzą:

Aleksandra Jagiełło-Bono, Ekspert Customer Experience, Partner w CustomerMatters

Marta Łukawska-Daruk, Ekspert Customer Experience, Partner w CustomerMatters