Opis wydarzenia

Przełam schemat i odpal potencjał!

Zapoznaj się z programem.

Więcej

Mamy dla Ciebie pigułkę wiedzy, która pomoże w Twoich najtrudniejszych wyzwaniach!

  • Nowoczesna, nieznana w Europie, inżynieria sprzedaży w „Ekonomii Chaosu”

  • Najnowsze trendy sprzedaży których nie możesz zignorować

  • Jak połączyć IV. i V. Generację sprzedaży w wehikuł do „żniw sprzedażowych”

  • Prawda i kłamstwo podczas sprzedaży

  • Transformacja technologiczna – jak zmienia procesy i co z tego dla Ciebie wynika

  • Wskazówki jakie narzędzia zagwarantują sukces Twojej sprzedaży

  • Budowanie strategii i zaangażowania zespołu na nowe sposoby – stań się leaderem doskonałym

  • Przywództwo i zarządzanie w praktyce – trening umiejętności managerskich


Przyjdź na nasz Warsztat i turbo-doładuj swoje możliwości – SKY ROCKET YOUR SALES!

 

Warsztat specjalnie skrojony dla dyrektorów, managerów, kierowników, team leaderów:

  • sprzedaży

  • wsparcia sprzedaży

  • rozwoju sprzedaży

  • handlowych

  • key accountów

  • sales managerów marketingu






PATRONI MEDIALNI



 



Program

11 października 2017
08:30
09:00
Pięcioetapowy Proces Sprzedaży i pierwsza w świecie nielinearna V Generacja Sprzedaży™
Uczestnicy dowiedzą się dlaczego:
  • budowanie relacji i rozpoznanie potrzeb klienta NIE DEFINIUJE sprzedaży
  • ofertowanie to melodia przeszłości
  • drugi etap sprzedaży – nieznany w Europie – to motor efektów w wysokiej konkurencyjności
  • NIELINEARNOŚĆ to fundament skuteczności już na dzisiaj, a nie tylko na przyszłość oraz:
  • jak połączyć IV. i V. Generację w wehikuł do „żniw sprzedażowych”
Krzysztof Sarnecki, Prezes Zarządu, Partner QUEST Change Managers
10:00
10:10
Część turbo-interaktywna: Komunikacja Nieantagonizująca™ w sprzedaży – skuteczność operacyjna
Uczestnicy poznają mechanizm i „poczują” dzięki ćwiczeniom siłę Komunikacji Nieantagonizującej™ oraz:
  • dowiedzą się o sile i jakości „decyzyjności trzech mózgów” w procesie zakupowym
  • otrzymają „wędkę a nie rybę” w temacie korzystania z obiekcji klienta jako siły napędowej sprzedaży
Krzysztof Sarnecki, Prezes Zarządu, Partner QUEST Change Managers
11:10
11:20
Prawda i kłamstwo podczas sprzedaży
„Prawda ma tylko jedną twarz, a kłamstwo ma ich wiele”  Charles Louis de Montesquieu
  • Storytelling handlowców, od którego momentu rozpoczyna się konfabulacja?
  • Kto tworzy rzeczywistość a kto upiększa fakty podczas rozmowy
  • Zgodność opowieści z produktem lub usługą a wiarygodność opowiadającego
  • Jaka grupa zawodowa najlepiej rozpoznaje symptomy kłamstwa?
  • Zdolność do wnioskowania o stanach innych osób na podstawie ich zachowań
  • Sensoryczna i emocjonalna a logiczna ocena informacji
  • Ustalanie związku pomiędzy gestykulacją a wiarygodnością
  • Świadoma i nieświadoma gestykulacja
  • Ocena wiarygodności rozmówców na podstawie analizy ekspresji pozajęzykowych
Tomasz Czyż, Ekspert w zakresie zarządzania sprzedażą i przywództwa
12:20
13:20
O narracji, która angażuje Twojego klienta – siła zintegrowanych działań marketing-sprzedaż
Nowe technologie, social media wymuszają ofensywne zmiany w procesach sprzedażowych. Social selling to za mało. Konieczne jest wypracowanie zintegrowanej strategii sprzedażowo-marketingowej, gdzie storytelling jest jednym z bardziej skutecznych narzędzi. Na warsztacie dowiesz się w jaki sposób angażować w tworzenie rozwiązań nie tylko własne siły sprzedażowe, ale również Twojego klienta. Poznasz również siłę storytellingu, by zastosować go do skutecznej komunikacji swojej marki.
  • najnowsze raporty trendów w sprzedaży oraz zdefiniowanie wyzwań z tym związanych
  • case study skutecznej integracji działań marketing-sprzedaż
  • przykłady komunikacji marki/oferty, które angażują uwagę klientów
  • narzędzia do stworzenia własnych narracji do wykorzystania w codziennej pracy sprzedażowej
Angelika Chimkowska, Strateg, Niezależny Konsultant i Mówca
14:30
Jak stać się liderem za którym podążają inni – tajemnice przywództwa w sprzedaży
Warsztat dający wskazówki jak stać się liderem z prawdziwego zdarzenia, który faktycznie zaraża innych entuzjazmem, rozlicza ale też wspiera, stanowi przykład, a do tego jeszcze umiejętnie stosuje coaching. Jaki realny wpływ na wyniki zespołu ma zachowanie i działania szefa – przykłady i ćwiczenia.
  • 5 niezbędnych cech dobrego szefa sprzedaży które Cię zaskoczą
  • precyzyjna identyfikacja oczekiwań i wyjście im naprzeciw
  • wyjście poza ramy utartych sposobów myślenia o swoim lidershipie
  • budowanie autorytetu i przywództwo w praktyce
  • trening umiejętności managerskich w kontekście komunikacji lider – zespół i lider - przełożeni
tristan tresar™
15:30
15:45
Dlaczego tylko niektóre zespoły sprzedażowe prawie zawsze osiągają sukcesy – czyli jak stworzyć „Dream Team”
  • wyciąganie wniosków i nauka z największych błędów sprzedawców,
  • czym jest tak naprawdę zespół? Jak zbudować i utrzymać najlepszy zespół sprzedaży?
Wykonamy interaktywne ćwiczenia, które pozwolą wyjść poza „oklepane” ramy:
  • jak sensownie i jasno wyznaczać cele?
  • jak walczyć z brakiem entuzjazmu i wypaleniem?
  • jak określić i uspójnić wartości w zespole?
  • jak zbudować USP oraz obraz idealnego klienta?
  • jak trudno jest słuchać i słyszeć?
Michał Świderski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Strateg, Doradca Biznesowy
17:00

Prelegenci