Candidate Experience – Employer Branding w rekrutacji – Nieszablonowe procesy rekrutacyjne – Strategia – Prawne aspekty rekrutacji – Case studies z różnych branż… mówiąc krótko: Recruitment Trends Level Up!

Zapoznaj się z programem.

Więcej

Zadania na jutro:
1. Rozmowa z kandydatami o 9.00 i 10.00

2. Przygotować opis strategii EB dla działu rekrutacji
3. Podsumować rekrutację na Główną Księgową
...
39. Przygotować strategię działań rekrutacyjnych na 2018
40. Zapoznać się z raportem dot. Candidate Experience
...

Brzmi znajomo? Czy Ty również każdego dnia masz przed sobą mnóstwo spraw? Czy mimo tego rekrutacja to temat, który jest nie tylko Twoim zajęciem, ale również czymś, w czym się spełniasz zawodowo? Czy również chcesz znaleźć kolejne rozwiązania i poznać kolejne niezwykle interesujące wdrożenia?

Dopisz zatem do listy zadań to najważniejsze: „Zgłosić swój udział w warsztacie Recruitment Trends Level Up!”, a następnie na 30-31 stycznia 2018 ustaw na swojej skrzynce e-mail automatyczną odpowiedź: „W dniach 30-31 stycznia biorę udział w warsztacie. Na wszystkie maile odpowiem, gdy wdrożę znakomite pomysły zdobyte podczas tego spotkania!”

Tak, to właśnie 30 i 31 stycznia 2018 zapraszamy do udziału w kolejnej edycji warsztatu Recruitment Trends Level Up!. Nie gwarantujemy antidotum na wszystkie problemy, ale gwarantujemy, że omówimy szeroko zagadnienia związane z:

  • Employer Brandingiem w rekrutacji

  • Candidate Experience

  • nowymi, odkrywczymi propozycjami procesów rekrutacji

  • prawnymi aspektami rekrutacji


Dlaczego nie warto się wahać? Choćby dlatego, że wszyscy nasi prelegenci to osoby, które chcą podzielić się swoją wiedzą, którą Ty możesz wykorzystać. Warsztat prawny to idealny czas, by zdobyć gruntowną wiedzę dotyczącą całego procesu rekrutacji od strony prawnej, pamiętaj, ze to Ty ponosisz odpowiedzialność za niedostosowanie się do aktualnych przepisów, które często są naprawdę trudne do jednoznacznego zdefiniowania. Co jeszcze możemy zapewnić? Znakomitą atmosferę, wiele nowych znajomości, certyfikat… ale przede wszystkim spotkanie, które pomoże Ci zmienić funkcjonowanie Twojego działu.

Nie czekaj zatem, zgłoś się już dziś. Przekaż tę wiadomość znajomym. Spotkajmy się w jak najszerszym gronie, każdy pomysł jest bowiem na wagę złota!

Do zobaczenia!

Rafał Szary

P.S. Masz jakiekolwiek pytania? Nie zwlekaj, zadzwoń lub napisz, z chęcią odpowiem!




Zastanawiasz się, czy ten warsztat jest dla Ciebie?

TAK - jeżeli jesteś dyrektorem/managerem działu rekrutacji – przedstawimy Ci interesujące studia przypadków, które z pewnością Cię zainteresują.

TAK – jeżeli zaczynasz swoją przygodę z rekrutacją – nasi prelegenci są bardzo otwarci, odpowiedzą na każde Twoje pytanie, mierz wysoko, my Ci pomożemy uzyskać to, czego potrzebujesz.

TAK – jeżeli reprezentujesz dowolną branżę – zaproszeni eksperci reprezentują różnorodne branże, najważniejsze jest przecież, by mieć otwarty umysł i chcieć chłonąć pomysły!

NIE – jeżeli zawodowo zajmujesz się księgowością, finansami, produkcją… no chyba, że interesuje Cię temat rekrutacji – a więc TAK!




Patroni medialni:

 

Program

30 stycznia 2018
08:30
Rejestracja uczestników, powitalna kawa
Czekamy na Ciebie już od 8.30. Zarejestruj się i spróbuj wyjątkowo pysznej kawy lub aromatycznej herbaty!
09:00
Pierwsze wrażenie – czy wiemy wszystko o kandydacie czy nic?
Prelekcję poprowadzi: Tomasz Czyż, Ekspert w zakresie zarządzania i przywództwa
  • Pierwsze wrażanie – co oceniamy świadomie a o czym wiemy bez logicznej analizy?
  • Czy wystarczy 100 milisekund do oceny innych?
  • Ewolucja a pierwsze wrażenie – do czego potrzebowaliśmy pierwszej oceny innych?
  • Jak budujemy swoje wyobrażenie na temat innych?
  • Jak długo bazujemy na pierwszym wrażeniu i kiedy zmieniamy zdanie?
  • Emocje – co okazujemy na powierzchni a co ukrywamy pod skórą.
  • Obserwacja i analiza sygnałów emocji.
  • Świadome i nieświadome przekazywanie informacji, na temat odczuwanych emocji
  • Ocena, osądzanie podczas pierwszego wrażenia.
  • Stereotypy podczas odczytywania pierwszego wrażenia.
  • Spostrzeganie udawanych emocji podczas kontaktów społecznych.
  • Ocena innych na podstawie kształtu i odstępu wokół oczu, ust, policzków i ich zachowań - analiza behawioralna innych.
09:50
Rekrutacja Level Up!
Prelekcję poprowadzą: Aneta Musiał-Morawska, Kierownik ds. rekrutacji, Automotive Assembly Systems Sp. z o.o.; Magdalena Janicka, Specjalista ds. rekrutacji, Automotive Assembly Systems Sp. z o.o.
  • Zmiany pokoleniowe a proces rekrutacji
  • Dobry rekruter = dobry sprzedawca? Pierwsze wrażenie ma znaczenie!
  • Filary marketingu rekrutacyjnego
  • Wiele twarzy rekrutera - doradca, psycholog, prawnik, handlowiec, urzędnik, trener
10:40
Przerwa na kawę
 Zapraszamy na kawę i do rozmów kuluarowych.
11:00
DYLEMATY I WYBORY. Czyli co może jeden człowiek od employer brandingu
Prelekcję poprowadzi: Zyta Machnicka, Employer Branding Partner oraz trener w Lightness i autorka bloga CandidateExperience.pl

W życiu każdego speca od rekrutacji i employer brandingu przychodzi chociaż jeden moment zawahania: czy w kontaktach z kandydatami i pracownikami muszę starać się tak bardzo? Podczas wystąpienia porozmawiamy o dylematach i wyborach, przed jakimi stają ludzie od wizerunku pracodawcy. Na co realnie mamy wpływ? Które działania przynoszą ponadprzeciętne efekty? I jak w employer brandingu wykorzystywać siłę naszych własnych marek? Zapraszam na spotkanie!
11:50
Stworzenie marki pracodawcy w oparciu o wartości firmy i działania CSR, czyli znaczenie employer brandingu w procesie pozyskiwania kandydatów i budowania zaangażowania pracowników
Prelekcję poprowadzi: Nina Cisowska, Starszy Specjalista ds. Rekrutacji i Projektów HR, SUEZ Polska
  • Co to jest marka pracodawcy i po co ją budujemy? Kilka słów o EB
  • Czy mówienie o pracodawcy przez pryzmat wartości ma sens? Jak pozyskać najlepszych dla danej firmy kandydatów z rynku
  • Czy CSR to tylko sprytny marketing czy faktycznie warto się angażować społecznie? Budowa zaangażowania pracowników poprzez działalność w obszarze CSR
  • Jak sprawić, by Dział HR stał się partnerem dla biznesu, a nie tylko jego wsparciem? Marka firmy, a marka firmy jako pracodawcy
12:40
Przerwa na lunch
 Zapraszamy na obiad oraz do ciekawych rozmów i nawiązania nowych relacji biznesowych!
13:40
Bidony, mentorzy i Kuba-karaluch – o kampanii rekrutacyjnej i programie stażowym Career Start Up
Prelekcję poprowadzą: Magdalena Mielczarek, HR Manager, Cognifide; Magdalena Owsiana, PR & Marketing Manager, Cognifide

Rynek pracownika. Firma średniej wielkości. Grupa docelowa: Milenialsi. Niewielki budżet i wymagająca branża. Jak wielu z nas spotkało się z choć jednym wyzwaniem z tej listy? A jednak - nawet w takich realiach można przeprowadzić skuteczną kampanię rekrutacyjną, której wynikiem będzie pozyskanie 27 zaangażowanych uczestników autorskiego stażu (co warto podkreślić: w firmie liczącej 200 osób). Przepis na sukces zawiera takie składniki, jak: spójna komunikacja, transparentność, otwartość, oferowanie wartości, różnorodne zespoły i bezpośredni kontakt z kandydatami. W trakcie spotkania podzielimy się z Państwem case study kampanii rekrutacyjnej i programu stażowego Career Start Up i wieloma przydatnymi, uniwersalnymi wskazówkami.
14:30
O prostych sposobach na skuteczną i wartościową rekrutację i o tym, jak poszerzyć swój zasięg o jeszcze nieeksplorowane tereny na polskim rynku pracy
Prelekcję poprowadzi: Katarzyna Sowińska-Bonder, Head of Talent Acquisiton, Bank Zachodni WBK (Grupa Santander)

Ma być miło, bez krępujących sytuacji, a rozmówcy powinni być sobą zainteresowani. Rozmowa rekrutacyjna – tak jak randka – musi przebiegać w dobrej atmosferze, zapaść w pamięć, by stać się miłym wspomnieniem. Skuteczny rekruter ma patent na stres, mówi prostym, niekorporacyjnym językiem, umie zarządzać emocjami… i nie zmienia nastroju, jeśli kandydat nie spełni oczekiwań. Jak sprawić, by rekrutacja spełniała obietnicę marki? Czy odbiór rekrutera może wpływać na decyzję kandydata? I gdzie szukać, kiedy już wiemy, kogo chcemy znaleźć?
15:20
Przerwa na kawę
 Przed nami ostatnia dziś przerwa, po której zapraszamy na kolejne wystąpienie i dawkę pomysłów.
15:40
Jak efektywnie budować wiedzę o Kandydatach i czerpać z niej korzyści – Case study badania Candidate Experience w Credit Agricole Bank Polska S.A.
Prelekcję poprowadzą: Marta Murmyło, Starszy Specjalista HR, Credit Agricole Bank Polska SA; Anna Celińska, HR Business Partner, Credit Agricole Bank Polska SA

  • Badanie CX – zbędny luksus czy rynkowa konieczność?
  • My i nasi Kandydaci – metodologia i organizacja badania
  • Chwila prawdy – omówienie wyników i obszarów do usprawnienia
  • Kandydat wie lepiej – wnioski i korzyści z badania
16:30
31 stycznia 2018
08:30
Rejestracja uczestników, powitalna kawa
Witamy drugiego dnia! Zapraszamy na kawę i herbatę, za moment zaczynamy intensywny dzień warsztatowy!
09:00
WARSZTAT PRAWNO-BIZNESOWY: Co na to prawnik? Największe wyzwania w procesie rekrutacji oczami prawnika
Warsztat poprowadzą: Małgorzata Krzyżowska, Adwokat, Aliant® Krzyżowska; Justyna Chomicz, aplikant adwokacki, Aliant® Krzyżowska; Bartosz Stolarek, Radca prawny, Aliant® Krzyżowska

Przywitanie i omówienie celów warsztatu
  • Pierwsza część spotkania to czas, by wspólnie z prelegentami omówić zakres warsztatu, ale również poznać Twoje cele. Przygotuj pytania, powiedz, co jest Twoim celem, zdobądź niezbędną Ci wiedzę!
Ochrona danych pracownika w procesie rekrutacji z uwzględnieniem zmian po wejściu w życie RODO
  • Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych kandydata/pracownika
  • Zgoda pracownika na przetwarzanie danych osobowych
  • Sankcje dla pracodawcy za naruszenie zasad przetwarzania danych osobowych
  • RODO - planowane regulacje dotyczące ochrony danych osobowych, zestawienie zmian
Case study - ćwiczenia praktyczne
  • Nie będzie to omówienie studium przypadku. Bądź gotowy na zmierzenie się z zadaniem, które zostanie dla Ciebie przygotowane. Podczas tej części uczestnicy będą wspólnie pracować nad rozwiązaniem zadania, jakie zostanie postawione przed Tobą! To właśnie teraz staniesz się na chwilę prawnikiem! Nie od dziś przecież wiadomo, że najlepszym sposobem na utrwalenie wiedzy jest jej wykorzystanie w praktyce!
Proces rekrutacji od strony prawnej cz.1
  • Rekrutacja – o co pracodawca może zapytać podczas rozmowy z kandydatem?
  • Czy pracodawca może żądać od kandydata zaświadczenia o niekaralności?
  • Czy pracodawca może żądać okazania dokumentu prawa jazdy?
Proces rekrutacji od strony prawnej cz.2
  • Odmowa udzielenia informacji przez kandydata – konsekwencje
  • Kłamstwo kandydata na pracownika – skutki
  • Weryfikacja kandydata - kontakt z byłym pracodawcą
  • Weryfikacja kandydata – media społecznościowe
  • Treść ogłoszenia rekrutacyjnego – zakaz dyskryminacji
Case study - ćwiczenia praktyczne
  • Nie będzie to omówienie studium przypadku. Bądź gotowy na zmierzenie się z zadaniem, które zostanie dla Ciebie przygotowane. Podczas tej części uczestnicy będą wspólnie pracować nad rozwiązaniem zadania, jakie zostanie postawione przed Tobą! To właśnie teraz staniesz się na chwilę prawnikiem! Nie od dziś przecież wiadomo, że najlepszym sposobem na utrwalenie wiedzy jest jej wykorzystanie w praktyce!

    W trakcie warsztatu zaprosimy Cię na dwie przerwy kawowe i lunch!
16:00
Zakończenie warsztatów i wręczenie certyfikatów
Dziękujemy za udział, zaangażowanie i mamy nadzieję, że Twoje cele zostały zrealizowane! Na zakończenie zapraszamy po certyfikat potwierdzający zdobytą przez Ciebie wiedzę!

Prelegenci

Nina Cisowska

  • Starszy Specjalista ds. Rekrutacji i Projektów HR, SUEZ Polska

Zyta Machnicka

  • Employer Branding Partner oraz trener w Lightness i autorka bloga CandidateExperience.pl

Rejestracja

W celu zgłoszenia udziału w warsztacie Recruitment Trends Level Up! prosimy o pobranie formularza zgłoszeniowego i odesłanie skanu mailem: zgloszenie@reconferences.pl.

Koszt uczestnictwa:
1595 zł + 23% VAT przy zgłoszeniu do 29 grudnia 2017
1995 zł + 23% VAT przy zgłoszeniu po 29 grudnia 2017

Pobierz formularz zgłoszeniowy klikając w ikonę