MARKA OSOBISTA – SILNA WARTOŚĆ W ORGANIZACJI

To szkolenie to wyjątkowa i angażująca przygoda ze światem personal i employer brandingu dla tych, którzy mają odwagę sięgać po skuteczne i inspirujące rozwiązania budujące wartość firmy. Dla prawdziwych liderów.

Pobierz broszurę pdf

Więcej

Zapraszamy do świata personal i employer brandingu. Zapraszamy tych, którzy mają odwagę sięgać po skuteczne i inspirujące rozwiązania budujące wartość firmy.

Dlaczego powinieneś do nas dołączyć? Naszym celem jest pokazanie, jak:

  1. zbudować świadomość siły marki własnej i możliwości w obszarze naturalnego integrowania ludzi wokół celu,

  2. uświadomić skalę wpływu pracownika na budowanie wizerunku i postrzeganie organizacji przez klienta zewnętrznego,

  3. przekazać narzędzia niezbędne do rozwoju osobistego i kompetencji zawodowych w kontekście budowania marki,

  4. zbudować i ustalić etapy pracy w rozwijaniu marki osobistej na zewnątrz i wewnątrz organizacji.


 Jeśli nasze cele są spójne z Twoimi, zobacz, co osiągniesz dołączając do naszego spotkania!

  1. Poznasz korzyści wynikające ze spójnych działań personal & employer brandingowych dla organizacji.

  2. Otrzymasz konkretne narzędzia niezbędne w procesie budowania marki osobistej

  3. Poznasz techniki, które pozwalają tworzyć nowe i pozytywne poczucie pewności siebie oparte na umiejętności wyróżniania się.

  4. Upewnisz się w kwestii wartości jaką można tworzyć poprzez markę osobistą na poziomie ścieżki rozwoju zawodowego i w organizacji.

  5. Poznasz psychologiczne wzorce osobowości i sposoby na wykorzystanie tej wiedzy w komunikacji zawodowej.

  6. Wzrost świadomości nowoczesnych technik, które wspierają autorytet lidera w organizacji.


Jeżeli zastanawiasz się, czy Twoi pracownicy powinni wziąć udział w tym spotkaniu, bądź potrzebujesz argumentów dla swojego pracodawcy, zobacz, jakie korzyści firma zdobędzie, jeśli zadba o budowanie marki osobistej swoich pracowników!

  1. Lepsze rezultaty i wyniki pracowników dzięki wyższej świadomości swojej marki osobistej i jej wpływu na organizację.

  2. Lepsze kompetencje pracowników w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi poprzez lidershiping.

  3. Wyższa skuteczność prowadzonych rekrutacji dzięki wizerunkowi firmy budowanemu przez samych pracowników.

  4. Wzrost wartości firmy postrzeganej jako miejsce przyciągające ekspertów i ciekawe osobowości.

  5. Wzmocnienie motywacji poprzez świadomość angażowania się organizacji w rozwój pracowników.






Patron medialny

Program

13 lipca 2017
08:30
09:00
Personal Brand Inspiration: Marka Osobista – silna wartość w organizacji
Ekspert prowadzący warsztaty: Joanna Janowicz, Doradca biznesowy w zakresie komunikacji interpersonalnej i komunikacji marki, ekspert personal brandingu i rozwoju osobistego. Autorka audiobooków „Wizerunek w biznesie. Zarabiasz na nim czy tracisz”, „Pewność siebie. Bądź jak diament”.

Godzinowy rozkład warsztatów:
  • 9:00 - rozpoczęcie warsztatów
  • 10:30-10:45 - przerwa kawowa
  • 13:00-13:45 - lunch
  • 15:00-15:15 - przerwa kawowa
  • 17:00 - zakończenie warsztatów
BLOK I PERSONAL BRANDING. FANABERIA EKSTRAWERTYKÓW CZY SKUTECZNE NARZĘDZIE W BUDOWANIU WARTOŚCI I WIZERUNKU FIRMY
  • Wpływ marki osobistej na employer branding organizacji
  • Korzyści w konkretnych obszarach firmy
  • Różnica między marketingiem a personal brandingiem
  • Personal branding success story w Polsce
Jaki wpływ na postrzeganie organizacji wewnątrz i na zewnątrz ma dziś pojedynczy pracownik. Jaką rolę odgrywa świadomie budowana marka własna i w jaki sposób wpływa na kompetencje zarządzania zespołem i pozyskanie uwagi interesariuszy zewnętrznych: klientów, pracowników, współpracowników, mediów i in. Pozytywne praktyki personal brandingowe na rynku PL.

BLOK II
WARTOŚĆ I KSZTAŁTOWANIE PRZEKAZU OSOBISTEGO. TWOJA MARKA NIE JEST O TOBIE 
  • Start with why – misja & credo
  • Kluczowe zasady tworzenia marki osobistej
Co jest ważniejsze: misja czy wartość marki. Czy misja pracownika musi być zbieżna z misją organizacji, by osiągnąć efekt. W jaki sposób własna misja wzmacnia naszą motywację w realizacji zarówno największych postanowień, jak i codziennych mniejszych, nie zawsze spektakularnych zadań, do których jesteśmy zobowiązani. Czym charakteryzuje się silna marka osobista, która przykuwa uwagę osób, na których nam zależy.

BLOK III
NARZĘDZIA I KANAŁY KOMUNIKACJI MARKI OSOBISTEJ
  • Wzorce osobowości i matryce archetypowe
  • Storytelling w budowaniu marki osobistej
  • Najlepsze środowiska komunikacji w realu i Internecie
  • Atrybuty i wyróżnik silnej marki
Co to są archetypy i jaką funkcję w personal brandingu pełnią. W jaki sposób wykorzystują je globalne marki, jak Mercedes, Harley Davidson, Jimmy Fallon, czy Ophra Winfrey. Jak poprzez archetyp określić swoją własną, czytelną ścieżkę komunikowania marki, dać świadomy przekaz i pozostawić odbiorcę z konkretnym odczuciem, na którym nam zależy. Jak opowiadać o marce własnej i w jakim środowisku najkorzystniej ją komunikować. Po czym poznajesz mocny personal brand.
17:00

Prelegenci

Joanna Janowicz

  • Doradca biznesowy w zakresie komunikacji interpersonalnej i komunikacji marki, ekspert personal brandingu i rozwoju osobistego