Opis wydarzenia

Zostań mistrzem zarządzania wizerunkiem firmy!

Warsztat prowadzony przez Jacka Rozenka.

Zapoznaj się z programem.

Więcej

Nie ma wątpliwości, że przez budowanie złego czy też nieprzemyślanego wizerunku firmy tracą klientów. Jak więc sprawić, żeby możliwości relacji z mediami zostały przez biznes wykorzystane do pokazania mocnych stron, budowania właściwego wizerunku i maksymalizacji zysków oraz, jeśli zajdzie taka potrzeba, jak w sprawny sposób reagować nawet na najtrudniejsze sytuacje kryzysowe. Podczas tego warsztatu, głównie opartego na case studies uczestników, przećwiczone i dokładnie omówione zostaną wszystkie możliwe warianty i scenariusze rozgrywek: wasza firma – media. Nauczymy Cię jak realnie budować wartość przedsiębiorstwa.

 

W programie warsztatu między innymi:

  • 100% korzyści z kontaktu z mediami – co media mogą zrobić a czego nie mogą zrobić dla biznesu

  • Kto, kiedy i jak powinien się wypowiadać – tajemnice perfekcyjnego przygotowania

  • Wywiad z przedstawicielami firm okiem dziennikarzy – czego szukają wydawcy

  • Konstruowanie dobrej historii – co jest newsem a co nim nie jest

  • Jak mówić dokładnie to co się chce vs. stosowane przez media techniki wydobywania informacji

  • Świadome budowanie wizerunku firmy – jak sposób postrzegania jednej osoby przełoży się na opinię o marce czy firmie

  • Zarządzanie sytuacją kryzysową – sztuka minimalizowania negatywnych skutków dla biznesu


i wiele innych!

 

Kto weźmie udział:
Działy PR – dyrektorzy, kierownicy, managerowie, specjaliści
Działy Komunikacji – dyrektorzy, kierownicy, managerowie, specjaliści
rzecznicy prasowi
Inne osoby zajmujące się komunikacją w firmach, instytucjach i agencjach PR
Osoby odpowiadające w firmie za wizerunek, promocję, public relations, marketing
przedstawiciele agencji PR

Program

27 września 2017
08:30
09:00
Zarządzanie „Wizerunkiem Marki” w mediach
  • Zagrożenia i benefity obecności w mediach
  • Co media mogą zrobić a czego nie mogą zrobić dla firmy
  • Profesjonalna prezentacja osób i organizacji którą reprezentuję
  • Budowanie marki własnej i marki pracodawcy poprzez wystąpienia
  • Case studies – jak przykładowe wystąpienia wpływają na postrzeganie firmy
10:30
10:45
Rozmowa w studio TV
  • Czego szukają reporterzy i wydawcy – jakie są oczekiwania i motywacje po drugiej stronie
  • Budowanie dobrej historii – co jest newsem a co nim nie jest
  • Jak formułować przekaz żeby przykuć uwagę
  • Jak mówić dokładnie tyle ile się chce – jakie metody wydobywania informacji stosują dziennikarze
  • Jak przygotować swoich ludzi do rozmowy z dziennikarzem
12:15
13:15
Rozmowa w studio radiowym
  • Rozmowa z dziennikarzem przez telefon
  • Wywiad radiowy
  • Techniczne aspekty rozmowy radiowej
  • Odpowiedzi na trudne pytania
  • Kierowanie rozmową z redaktorem
14:45
15:00
„Setka” w sytuacji kryzysowej
  • Kto i kiedy może się wypowiadać
  • Jak budować wypowiedź
  • Czego nie można powiedzieć
  • Zarządzanie emocjami w wypowiedzi kryzysowej
16:30

Prelegenci

Rejestracja

W celu zgłoszenia udziału w warsztacie Media Relations Masterclass prosimy o pobranie formularza zgłoszeniowego i odesłanie skanu mailem: zgloszenie@reconferences.pl lub faksem pod numer: 22 100 41 31.

Koszt uczestnictwa:
995 zł + 23% VAT przy zgłoszeniu do 8 września 2017
1295 zł + 23% VAT przy zgłoszeniu od 8 września 2017

Pobierz formularz zgłoszeniowy klikając w ikonę