Generowanie leadów :: Lead nurturing :: Obsługa leadów w omnichannel :: RODO w marketingu ::

Zapoznaj się z programem i pobierz broszurę:

Więcej

LeadGen Marketing & Sales to wyjątkowy warsztat, który zmieni twoje spojrzenie i wyzwoli zupełnie nowe możliwości.

Zapraszamy Cię do innego wymiaru świata generowania leadów – świata, w którym przebywasz na co dzień, a jeszcze nie wszystko o nim wiesz. Być może szukasz nowych, skutecznych rozwiązań? A może potrzebujesz motywacji i świeżych pomysłów? Możliwe też, że jesteś pasjonatem marketingu, który jest głodny wiedzy i poznania ludzi, którzy mierzą się z wyzwaniami podobnymi do twoich?

To spotkanie zostało stworzone z myślą o tych, którzy generowaniem leadów zajmują się każdego dnia i którzy wiedzą, że ich praca może być jeszcze bardziej efektywna. Nasi prelegenci to nie tylko pasjonaci i ludzie oddani temu, co robią ale też przede wszystkim, doświadczeni w stosowaniu różnorodnych metod w pracy z różnymi typami klientów eksperci.

  • Rozbij na części pierwsze proces od pozyskania leada do przekształcenia go w stałego klienta TWOJEJ firmy

  • Przeanalizuj jeszcze raz obsługę leadów w omnichannel – z kim, jaka komunikacja i jakie jej owoce – automatyzacja

  • Dowiedz się wszystkiego o kwalifikacji leadów i lead scoring – metody skutecznej oceny potencjału

  • Wypracuj efektywne procesy współpracy marketingu i sprzedaży – warunek konieczny skutecznego LeadGen

  • Najnowsze regulacje prawne (RODO) dotyczące korzystania z leadów – ochrona danych osobowych – gdzie kryje się niebezpieczeństwo...


... i wiele innych!

Dlaczego warto być z nami?

  • To dwa dni intensywnej pracy nad generowaniem zupełnie nowych pomysłów

  • Nieograniczone możliwości dyskusji i szukania rozwiązań w obszarze lead marketingu

  • Wyjątkowi eksperci, którzy z chęcią dzielą się swoimi doświadczeniami i którzy pokażą, ile jeszcze możesz zrobić

  • To w końcu inwestycja, która zaowocuje nie tylko nowymi relacjami biznesowymi, ale przede wszystkim wiedzą i pomysłami, które przełożą się na mierzalne efekty


Czy powinieneś wziąć udział w tym spotkaniu? Jeżeli zajmujesz się generowaniem leadów i nie chcesz zostać w tyle – odpowiedź jest jedna: TAK!

Kto powinien wziąć udział? Eksperci, menedżerowie i dyrektorzy odpowiedzialni za pozyskiwanie i wykorzystanie nowych leadów w przedsiębiorstwach różnych branż z działów marketingu, sprzedaży i wsparcia sprzedaży.

Program

21 marca 2018
08:30
09:00
Lead Marketing źródłem wzrostów w organizacji – strategia współpracy między działami w firmie
Prelegent: Szymon Chodkowski, Dyrektor CMO Advisory, PwC
  • Dlaczego Sprzedaż nie lubi Marketingu
  • Dlaczego Zarząd nie lubi Marketingu
  • Dlaczego Konsumenci nie lubią Marketingu
  • I jak nie zjechać po tej równi pochyłej
10:00
Automatyzacja procesu Lead Nurturing – od pozyskania leada do utrzymania stałego klienta
Prelegent: Marcin Nawrocki, CRM Marketing Manager, WEARCO (www.answear.com)
  • Różnorodne procesy identyfikacji przyszłych klientów – co mamy do dyspozycji
  • Automatyzacja generowania leadów
  • Budowanie zaufania tak by odbiorcy chcieli nam powierzyć swoje dane
  • Optymalizacja procesów generowania leadów – czego unikać a co dobrze się sprawdza
11:00
11:30
Notyfikacje jako nowy sposób na zbieranie bazy sprzedażowej
Prelegenci: Magdalena Czachowska, Managing Director i Martyna Peryt–Majchrzak, Lead Generation Coordinator, Optimise Media
  • Metody budowania baz danych w Internecie
  • Push Notyfikacje vs Bazy mailingowe w kontekście zmian związanych z RODO
  • Analiza porównawcza efektywności sprzedażowej push notyfikacji oraz baz e-mail
  • Miejsce notyfikacji w atrybucji sprzedażowej w podziale na branże
  • Hot tips: - Co zrobić, żeby Klienci się zapisywali? - Cele realizowane przez notyfikacje push - W jaki sposób używać notyfikacji push? Kiedy są najbardziej efektywne?
  • Porównanie branży travel, fashion, moto oraz kategorii dóbr luksusowych
12:30
Jak osiągnąć ROI z lead generation w trudnych warunkach biznesowych
Prelegent: Karolina Piątkowska, Digital and Brand PR Manager Eastern Europe, Goodyear
  • Czy lead generation to strategia marketingowa, która sprawdzi się w każdej firmie
  • Jak zdobyć wartościowe leady w sytuacji, kiedy wszystkie przesłanki są pozornie przeciwko Tobie – targetowanie jest trudne, produkt mało „sexy”, konkurencja duża a budżet ograniczony
  • Dlaczego często najprostsze rozwiązania są najbardziej efektywne a te „fancy” nie przynoszą oczekiwanych rezultatów
  • Jak obliczyć ROI z lead generation w prosty i czytelny sposób
13:30
14:30
Wartość komunikacji w inbound marketingu – przekładalność na leady
Prelegent: Igor Farafonow, Dyrektor Zarządzający, Uxeria.com
  • Najczęstsze błędy popełniane we wdrażaniu procesów inbound z punktu widzenia użytkownika
  • Kluczowe zasady budowania wielosesyjnych streamów komunikacyjnych
  • Rola UX w definiowaniu polityki redakcyjnej
  • Rola UX w tworzeniu produktów cyfrowych z punktu widzenia inbound i content marketingu
15:30
Inwestycja w prawdziwie wartościowe treści
Prelegenci: Wiola Łada-Szewczenko, Head of Ecselis & DBI Poland i Piotr Zieliński, Senior SEO Specialist w Ecselis, Havas Media Group
  • Content Marketing i Lead Generation - małżeństwo bez skazy
  • Jak budować wartościowe treści by pozyskiwać wartościowe leady
  • Text mining wartością dodaną kampanii
16:30
22 marca 2018
08:30
09:00
WARSZTAT 1: Od Lead Generation po Lead Routing – jak skutecznie generować nowe leady i zarządzać nimi w procesie sprzedaży
Prelegent: Hubert Olszowski, Customer Success Manager, SALESmanago
  • Progresywne profilowanie klientów
  • Rozpoznanie klienta na stronie
  • Dopasowanie contentu do zachowania użytkownika
  • Mierzenie aktywności i stopnia zaangażowania klienta
  • Skuteczność lejka sprzedażowego (rozróżnienie na źródła pozyskania i pracę handlowców)
  • Współpraca działu marketingu i sprzedaży
11:00
11:30
WARSZTAT 2: Marketing & sales automation w służbie organizacji. Proces lead nurturing czyli ciężka praca żeby potencjalni stali się Twoimi klientami – współpraca marketingu i sprzedaży
Prelegent: Damian Gucza, Sales Director, Youlead
  • Różnorodne procesy identyfikacji przyszłych klientów
    • analiza źródeł pochodzenia
    • precyzyjne tagowanie
    • scoringowanie potencjału zakupowego
  • Automatyzacja generowania leadów
    • ruch a leady
    • kogo chcemy zaczepiać
    • jak skutecznie pozyskać dane leada
  • Możliwości wykorzystania progresywnego profilowania
    • czy wiemy za mało o leadzie?
    • czego jeszcze możemy się dowiedzieć
    • jak to zrobić
  • Lista pozyskanych leadów i ich weryfikacja – kwalifikacja i lead scoring.
    • są leady, ale gdzie?
    • kto i dlaczego ma obsługiwać leady
    • którymi zająć się teraz, którymi później i dlaczego
  • Proces lead nurturing czyli ciężka praca żeby potencjalni stali się Twoimi klientami – współpraca marketingu i sprzedaży.
    • ludzie kupują chętniej, kiedy wiedzą więcej o produkcie
    • nurturing czyli skuteczne odżywianie – jak to robić
    • etapy i metody lead nurturingu
    • techniki lead nurturingu w mktg automation i kiedyś
13:45
14:30
WARSZTAT 3: Pozyskiwanie i korzystanie z leadów – kwestie prawne
Prelegenci: Piotr Zawadzki, adwokat, rzecznik patentowy, Senior Associate w zespole prawa własności intelektualnej i ochrony danych osobowych w polskim biurze Bird & Bird;  Izabela Kowalczuk-Pakuła, radca prawny, Counsel, szef praktyki ochrony prywatności i danych osobowych w polskim biurze Bird & Bird
  • Najważniejsze regulacje – ogólnie o nowych przepisach dotyczących przetwarzania danych na tle dotychczasowych wymogów
  • Leady jako dane osobowe. Pozyskiwanie i korzystanie z leadów jako przetwarzanie danych osobowych
  • Zgoda klientów i inne podstawy przetwarzania danych
  • Polityka prywatności i obowiązkowe informacje dla (potencjalnych) klientów w związku z pozyskiwaniem i korzystaniem z leadów – kto, o czym, kiedy i jak powinien informować?
  • Profilowanie i zautomatyzowane podejmowanie decyzji w procesach pozyskiwania i korzystania z leadów
  • Zagadnienia szczególne związane z przetwarzaniem danych w celach marketingowych (gromadzenie i przechowywanie danych "na przyszłość"; okres dopuszczalnego "przechowywania" danych; korzystanie z leadów w nowych celach; przetwarzanie danych w celach analizy rynku; anonimizacja i pseudonimizacja danych)
  • Powierzenie przetwarzania danych osobowych w procesie pozyskiwania i korzystania z leadów
16:30

Prelegenci

Izabela Kowalczuk-Pakuła

  • Bird & Bird
  • radca prawny, szef praktyki ochrony prywatności i danych osobowych w polskim biurze Bird & Bird