Opis wydarzenia

RETENCJA POD LUPĄ DOŚWIADCZONYCH PRAKTYKÓW RÓŻNYCH BRANŻ. PRAKTYCZNE WARSZTATY W OPARCIU O DOŚWIADCZENIA MISTRZÓW UTRZYMYWANIA KLIENTA.

Zapoznaj się z programem i pobierz broszurę:

 

Więcej

 

29 stycznia - CASE STUDY DAY.
RETENCJA POD LUPĄ DOŚWIADCZONYCH PRAKTYKÓW RÓŻNYCH BRANŻ.

30 stycznia - WORKSHOP DAY.
4 ANGAŻUJĄCE, PRAKTYCZNE WARSZTATY W OPARCIU O DOŚWIADCZENIA MISTRZÓW UTRZYMYWANIA KLIENTA. DZIAŁANIA W NURCIE NAJNOWSZYCH TRENDÓW.

Klient chce więcej, taniej, szybciej, łatwiej i przyjemniej… Ciężko nad nim pracujesz, a on odchodzi do konkurencji! Retencja okazuje się trudnym sportem wyczynowym a rynek dynamicznie się zmienia i gęstnieje z każdym rokiem. Co decyduje obecnie o tym, że ktoś nie będzie już naszym klientem i jaki możemy mieć na to wpływ? Czy na decyzję klientów wpływa wyłącznie atrakcyjna oferta, czy przewagę ma może jakość obsługi? Czy mechanizmy stosowane w retencji dzisiaj, będą aktualne jutro? I w końcu, czy naprawdę znasz swoich klientów, ich wartość i czy o każdego jest sens walczyć?

Zobacz jak radzą sobie z tym inni i zapoznaj się z najnowszymi analizami, metodami i trendami. Zdobądź wiedzę i umiejętności, które pozwolą Ci zostać marką premium wśród klientów!

Weź udział w warsztacie i chwyć nowe narzędzia!

KTO WEŹMIE UDZIAŁ:

Osoby odpowiedzialne za utrzymanie klienta w firmach
Dyrektorzy, kierownicy customer experience
Dyrektorzy, kierownicy programów lojalnościowych
Specjaliści odpowiedzialni za budowanie relacji z klientami
Dyrektorzy, kierownicy marketingu
Product i customer managerowie

Program

29 stycznia 2017
08:30
09:00
Co mówią o Tobie klienci i jak czerpać korzyści z tych informacji, czyli:
  • jak słuchać klientów…
  • … aby zidentyfikować trudne momenty w relacji klienta z firmą…
  • … i zapobiec ich odejściu
Piotr Gajnodzinow, Dyrektor of Departament Voice of the Customer, Euro Bank
09:50
Player Labs – krótki przewodnik o pożytecznej fantazji w biznesie – jak marzenia użytkowników rewolucjonizują świat
  • Jak dotrzeć do fantazji użytkowników i zmieniać produkt oraz świat na lepsze
  • Ciemne moce i jasne moce, jak korzystać z frustracji i negatywnych opinii
  • Jak wyobraźnia wpływa na wyniki: konwersja, zaangażowanie, lojalność, retencja
Katarzyna Anosowicz, Head of Customer Experience, TVN Digital
10:40
11:00
Pozytywny sentyment jako kluczowy aspekt utrzymania klienta
  • Budowanie pozytywnego doświadczenia klienta w zdalnych kanałach kontaktu
  • Stosowanie proaktywnej komunikacji w cyklu życia klienta
  • Wykorzystanie Big Data do wyprzedzania potrzeb klienta
  • Budowanie długofalowych relacji przez dopasowany do klienta sposób komunikacji
Łukasz Czekajewski, Menedżer Wydziału Zarządzania Sprzedażą w Kanałach Zdalnych, mBank
11:50
Retencja klientów – dlaczego tak często stoi na ruchomych piaskach
  • Co ma wspólnego randkowanie z budowaniem lojalności
  • Kiedy zaczyna się budowanie lojalności klienta
  • Dlaczego i dokąd odchodzą nasi klienci
  • Kiedy rozpocząć walkę o klienta
  • Akcja reanimacja – jakie działania stosować
Joanna Wazowicz, Sales Manager, Apexnet
12:40
13:40
Zadbaj o aktywnych! Nowoczesny model marketingowy a utrzymanie klienta
  • Dobre języki ludzkie, czyli dlaczego warto zacząć każdy projekt od CZŁOWIEKA
  • Jak patrzymy w przyszłość, jak tworzymy innowacyjną funkcjonalność? HR Flyers – program dla klientów
  • Szybcy i bezbłędni – obsługa klienta i sprzedaż jako dream team Pracuj.pl
  • Co wiemy o klientach – wiedza nietajemna
  • Może efekt WOW do tego!? Czemu nie…
Katarzyna Matusiak, Senior Customer Experience Specialist, Grupa Pracuj.pl
14:30
Miary w retencji klienta – co i jak warto mierzyć
  • Agregacja niezbędnych danych i efektywne ich wykorzystanie
  • Obserwacja wszystkich najważniejszych zjawisk mających znaczenie dla retencji
  • Strategie i taktyki retencyjne
Rafał Jarosz, doświadczony menadżer, trener i konsultant - praktyk, Customer-Heroes.com
15:20
15:30
Bilans zysków i strat w Customer Retention
  • Cykl życia klienta a jego wartość
  • Obserwacja wartości klienta i sposoby jej wyliczania
  • Czy o wszystkich klientów opłaca się walczyć?
  • Praca nad zwiększeniem wartości klienta
Rafał Jarosz, doświadczony menadżer, trener i konsultant - praktyk, Customer-Heroes.com
16:20
30 stycznia 2017
08:30
09:00
Znaczenie Customer Experience w utrzymaniu klienta
  • Wyniki i wnioski dla retencji z międzynarodowego badania Customer Experience Develor
  • Inspirujące przykłady ze świata
  • Dyskusja moderowana w podgrupach – zaprosimy do podzielenia się swoimi doświadczeniami i opiniami na temat wpływu CX na utrzymanie klienta
Bartek Wrzosek, Managing Director, DEVELOR Polska
10:30
10:45
Momenty Prawdy – klucz do zapobiegania odejściom klientów
  • Teoria momentów prawdy w oparciu o przykłady filmowe
  • Praca grupowa nad wybranymi momentami prawdy w wybranych branżach
  • Podsumowanie zabawnym quizem o CX na smartfony
Bartek Wrzosek, Managing Director, DEVELOR Polska
12:15
13:15
TROCHĘ OPOWIEMY: „Utrzymanie klienta w praktyce, dziś i jutro”
  • Jak zmienia się świat i od czego zależą nasze zachowania i decyzje zakupowe – pokolenie Baby Boomers, X, Y, Z i ALPHA
  • Oczekiwania klienta przyszłości i czy widać już je u obecnych klientów
  • Utrzymanie klienta zaczyna się podczas rozmowy sprzedażowej… – utrzymanie klienta czy dbałość o doświadczenia i relacje z klientem w każdym punkcie styku? – czyli dlaczego lepiej zapobiegać niż leczyć
Marta Łukawska-Daruk, Customer Experience Expert, Partner, CustomerMatters
14:45
15:00
WSPÓLNIE POPRACUJEMY: „Utrzymanie klienta – dostosowanie organizacji”
  • „Podzielony klient” – „gdzie” klient załatwia swoje sprawy w strukturze organizacyjnej firmy
  • Potrzeby klienta jutra (a może i już dzisiejszego)
  • „Utrzymujecie mnie każdego dnia” – Zespół utrzymania klienta 2020+
Marta Łukawska-Daruk, Customer Experience Expert, Partner, CustomerMatters
16:30

Prelegenci

Rafał Jarosz

  • Nieco już doświadczony menadżer, trener i konsultant - praktyk

Rejestracja

W celu zgłoszenia udziału w warsztacie Client Retention Trends prosimy o pobranie formularza zgłoszeniowego i odesłanie skanu mailem: zgloszenie@reconferences.pl lub faksem pod numer: 22 100 41 31.

Koszt uczestnictwa:
1595 zł + 23% VAT przy zgłoszeniu do 29 grudnia 2017
1995 zł + 23% VAT przy zgłoszeniu od 29 grudnia 2017

Pobierz formularz zgłoszeniowy klikając w ikonę